راهنمای خرید عطر

مقدمه:

انتخاب عطر مناسب می‌تواند یک فرایند جذاب و مهم باشد، اما ممکن است گیج‌کننده و چالش‌برانگیز نیز باشد بدین دلیل که دنیای عطرها گستردگی فراوانی دارد و از همه مهمتر، قوه بویایی هر انسان نیز متفاوت از دیگری است. در این مقاله، به بررسی مراحل و راهنمایی‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا عطری که به شخصیت و سلیقه شما متناسب است را پیدا کنید، می‌پردازیم.

از نوع پوست خود شروع کنید:

این انتخاب یک فرآیند شخصی و حسی است که باید براساس عوامل مختلف انجام شود. ابتدا از نوع پوست خود شروع کنید. نوع پوستتان می‌تواند تأثیر زیادی بر روی ماندگاری و حتی نوع بوی عطر داشته باشد. پوست‌های چرب به‌ طور معمول بوی عطر را بهتر حفظ می‌کنند. افراد با پوست خشک به عطری نیاز دارند که غلظت بالایی داشته باشد.

به موقعیت وفصل دقت کنید:

عطرهای مختلف برای موقعیت‌های مختلف مناسب‌ هستند. عطرهای سرد و خنک معمولاً برای روز مناسب‌اند، در حالی که عطرهای گرم و شیرین برای موقعیت‌های شبانه و رسمی مناسب‌تر خواهند بود. عطرهای گرم برای فصول سرد مناسب‌تر هستند، در حالی که عطرهای خنک برای فصول گرمتر بهتر خواهند بود. ماندگاری و پخش بوی عطر نیز مهم است. البته که تمامی این نکات تاثیر گذار و مثبت است اما حکم قطعی ندارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و حس و حال شخصی خود دست به انتخاب بزنید، چرا که مهم ترین نکته در استفاده از عطر ایجاد یک حس مطلوب است.

عطرها بعد از مدتی بر روی پوست تغییر می‌کنند:

عطرها بعد از مدتی بر روی پوست تغییر می‌کنند و بوی متفاوتی می‌گیرند.. به عبارتی از نوت های اولیه به سمت نت هاای میانی و پایه خود می روند و در انتها نت های پایه و آکورد های اصلی خود را نشان می دهند .

شناخت تفاوت میان انواع عطر وادکلن:

به طور کلی عطر ها به دسته های متفاوتی که بر اساس غلظت و ماندگاری از هم تفکیک می شوند تقسیم می شود ابتدا باید این تفاوت هارا شناخته و از میان این دسته ها گزینه مناسب خود را انتخاب و استفاده کنید .

لاندویل در مقاله(انواع عطر و ادکلن بر اساس غلظت) به صورت کامل این دسته هارا شرح داده است.

 

نتیجه گیری :

کاوش در دنیای بی‌پایان عطرها و رایحه‌ها می‌تواند بسیار لذت بخش باشد، اما مهم است که ابتدا علایق خود را بررسی کنید.

و در آخر توجه به تمامی نکات فوق می تواند انتخابی اصولی و راحت تر برای شما رقم بزند.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش