آنجلز شیر،رقصی در رویای گذشته

کیلیان هنسی با پیچاندن تجملات سنتی فرانسوی با نگاه متهورانه خود، دیدگاه معاصر خود را از عطرسازی فرانسوی با اشاره به صنعتگران گذشته خلق کرده و از طرفی برای ادای احترام به میراث و میراث خانوادگی خود در صنعت کنیاک سازی، آنجیل‌شیر را در سال 2020 معرفی کرد، این نام از  عبارت La part des angels  یا سهم فرشتگان الهام  گرفته‌شده است که به تبخیر مشروب در بشکه‌های بلوط در طول پیری اشاره دارد که به‌عنوان یک هدیه خاموش به خدایان داده می‌شود، که راوی سفری به اعماق زیرزمین‌های ذهن و حافظه بنیان‌گذار و مرموزترین بُعد آن است. این نام شاعرانه ماهیت عطر را به تصویر می‌کشد که نمادی از دگرگونی جادویی، پیری کنیاک و تاریخ غنی پشت آن است. انتخاب این نام نشان‌دهنده ارتباط عمیق کیلیان هنسی باسنت خانواده‌اش و هنر ساخت کنیاک استثنایی است که آن را به یک خلاقیت شخصی و معنادار برای او تبدیل کرده و ادای احترام به‌عنوان وارث یک خانواده معروف کنیاک ساز فرانسوی است. آنجیل‌شیر حاوی اسانس کنیاک است که از مشروب به دست می‌آید تا رنگ کاراملی طبیعی به آن بدهد و ترکیبی از روغن کنیاک با چوب بلوط، جوهر دارچین و دانه تونکا، نت‌های ماندگار چوب صندل، پرالین و وانیل این عطر را به رایحه‌ای لذیذ را تبدیل می‌کند،معجونی نادر که فقط فرشته‌ها باید آن را تجربه کنند.

 

 

نت کنیاک ستاره نمایش در آنجلزشیر است که به آن‌یک شخصیت منحصربه‌فرد و مست‌کننده می‌دهد که آن را از سایر عطرها متمایز می‌کند و این عطر اغلب با تجمل و پیچیدگی همراه است که منعکس‌کننده کیفیت بالای عطر الهام گرفته از کنیاک و از طرفی با تلفیق شکل ظاهری آن به‌مانند ظرف کنیاک با یک‌پایه گرد و قسمت بالایی پهن‌تر به‌مانند تصویر از یک ظرف غذا که میراث این رایحه منعکس می‌کند.

اگر بخواهیم عطر Angel Share را با یک نت موسیقی مقایسه کنیم، می‌توان آن را به یک آکورد غنی، گرم و هماهنگ تشبیه کرد. درست همان‌طور که یک آکورد در موسیقی از چندین نت تشکیل‌شده است که باهم نواخته می‌شوند تا صدایی دل‌نشین ایجاد کنند، عطر Angel's Share نیز عناصر معطر مختلفی مانند کنیاک، چوب بلوط، وانیل و ادویه‌ها را ترکیب می‌کند تا یک ترکیب بویایی پیچیده و هماهنگ ایجاد کند. رایحه را می‌توان به‌عنوان داشتن عمق، طنین و ترکیبی صاف از آکوردهای مختلف توصیف کرد، بسیار شبیه به یک آکورد موسیقی خوش‌ساخت. آنجل‌شیر فقط یک عطر نیست، بلکه یک سمفونی بویایی است که مانند یک ملودی آسمانی روی پوست می‌رقصد. با هر اسپریتز (نوعی کوکتل سبک برپایه شراب)، ترکیبی جذاب از کنیاک گرم، وانیل مخملی و آغوش چوبی بشکه‌های بلوط را به نمایش می‌گذارد و زیبایی مجللی ایجاد می‌کند و رایحه‌ای مست‌کننده که مانند یک راز زمزمه شده از آسمان باقی می‌ماند، Angel's Share یک تجربه بویایی واقعاً خاص و منحصربه‌فرد است که جوهر تجمل و لذت را در هر نت نفیس به تصویر می‌کشد.

 

 

از طرفی آنجل‌شیر به خانواده بویایی کلاسیک شرقی تعلق دارد، به همین دلیل کیفیتی غنی‌تر و لذیذتر در مقایسه با دیگران می‌دهد. به دلیل رایحه کنیاک محور، اهمیت شخصی برای کیلیان، همکاری Benoit Lapouza و طبقه‌بندی کلاسیک شرقی، متمایز آن از سایر عطرهای مجموعه Liquors کیلیان مانند Apple Brandy on the Rocks که دارای ویژگی‌های چوبی‌تر هستند.

همکاری بین کیلیان هنسی و عطر ساز فرانسوی بنوآ لاپوزا، سهم فرشتگان را به چند روش کلیدی افزایش می‌دهد:

تخصص لاپوزا، به‌عنوان یک عطر ساز چیره‌دست به او اجازه می‌دهد تا آکوردها و اسانس‌های پیچیده‌ای را که عطر را تشکیل می‌دهند بسازد. مهارت او در ترکیب اسانس کنیاک، بلوط مطلق، دارچین، دانه تونکا، چوب صندل، پرالین و نت‌های وانیل، یک رایحه غنی و چندلایه ایجاد می‌کند.

به‌عنوان اولین همکاری، کار با لاپوزا چشم‌اندازی تازه به دیدگاه شخصی کیلیان برای این عطر به ارمغان می‌آورد. تفسیر لاپوزا از میراث و الهام هنسی احتمالاً به رایحه پایانی رنگ‌های ظریف و پیچیدگی می‌افزاید.

تجربه لاپوزا در عطرسازی، دانش عمیق کیلیان در ساخت کنیاک را تکمیل می‌کند و درنتیجه عطری به وجود می‌آید که به‌طور واقعی جوهریِ اصلی آنجل‌شیر را به تصویر می‌کشد. تسلط فنی عطر ساز همراه با ارتباط عاطفی کیلیان با مفهوم، سهم فرشتگان را بالا می‌برد.

 

 

به گفته کیلیان برای من، خاورمیانه همیشه محل الهام بوده است، من معتقدم هیچ‌چیز قوی‌تر از یک رایحه برای احساس نزدیکی به عزیزانتان و شما نیست و این رایحه به‌مانند کاراکتری خاص به‌مانند یک خاطره که به خانه و مسافت‌های دور و نزدیک برای عزیزانم در تونل زمان سفرکرده و به خاطراتی از جنس خانه اشاره می‌کند

چه بویی شمارا به یاد خانه می‌اندازد؟

جذابیت فراجنسیتی(مردانه‌ زنانه) این عطر با توانایی آن در برانگیختن حس گرما و راحتی بیشتر شده است. عطری که در شب به‌مانند زنی که با لباس فاخر که از بدو ورود خود دامن بلند آن بر روی زمین کشیده می‌شود و یا مردی که باکت فراک خود، رد بویی ماندگار از میراث بنیان‌گذار این برند بر جای می‌گذارند. رد بویی که با ترکیب عناصر شیرین و لذیذ، مانند پرالین، فندق و شکلات، سطحی از لذت و تجمل را اضافه می‌کنند که آنیما و آنیموس هر زن و مردی را فعال می‌کند.

خرید ادوپرفیوم آنجیل شیر لاندویل

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده

دسته‌بندی‌ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش